ارز دیجیتال, بیت کوین, مجله سامان پی سی

بهترین کیف پول هایی که هرگز تحریم نمی شوند!

کیف پول های ارز دیجیتال

در این مقاله چند مورد از امن ترین کیف پولهای ارز های دیجیتال را معرفی میکنیم.
همانطور که میدانید در دنیای تازه ارزهای دیجیتال تامین امنیت و نگه داری از سرمایه ی خود از دغدغه های بسیار مهم برای علاقمندان و سرمایه گذاران در این حوزه است.به همین دلیل تصمیم بر معرفی برترین کیف پول های سال 2019 گرفتیم تا بتوانیم در این حوزه نیاز شما را تامین کنیم:
1.کیف پول سخت افزاری لجر
شرکت فرانسوی لجر(ledger) امن ترین کیف پولهای ارزهای دیجیتال را می سازد که مشهورترین مدل این شرکت ledger nanao s که سالهاست از نظر امنیت و سرعت امتجان خود را پس داده است.با این حال شرکت مدل های جدید تری با امکانات بیشتر نیز تولید کرده است که از آن می توان به مدل ledger nano x اشاره کرد که قابلیت انصال به موبایل شما را نیز دارد.
برای اطلاع از مشخصات دقیق تر این دو محصول می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
 Ledger Nano S
 Ledger Nano X
برای خرید کیف پول به آکبند بودن و اصل بودن کالا توجه کافی را داشته باشید که در صورتی که این دو مورد را کیف پول نداشته باشد ممکن است دارایی های شما توسط صاحب قبلی کالا مورد سرقت رفته شود.لازم به ذکر است که کیف پولهای موجود در سایت ایران ماینینگ اصل فرانسه و کاملا پلمپ می باشد و دارای 24 ساعت مهلت تست می باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای خرید قطعات کامپیوتر با فاکتور رسمی، سامان پی سی را دنبال نمایید.
2.کیف پول کوینومی
این کیف پول بهشتی برای افراد تازه کار در دنیا ارزهای دیجیتال است. امنیت بالایی دارد، از بیش از 125 ارز دیجیتال و توکن مختلف پشتیبانی می‌کند، برای انواع سیستم‌عامل‌های موبایل و دسکتاپ در دسترس است و از همه مهمتر رابط کاربری فوق‌العاده‌اش کار را برای هر کسی و با هر دانشی راحت کرده است. همچنین از نظر تعداد دانلود و نرخ رضایت‌مندی، کوینومی نمره عالی را به خود اختصاص داده است.
لازم به ذکر است که تعداد بسیاز زیادی از کیف پولهای نرم افزاری موجود است و تنها دلیل تایید و معرفی این مدل توسط تیم ایران ماینینگ تجربه ی این تیم است .شما میتوانید با تحقیق بیشتر مدلهای دیگر را نیز مورد استفاده قرار دهید.
3.کیف پول کاغذی بیت کوین
کیف پول کاغذی بیت کوین همان کلید خصوصی است که روی کاغذ چاپ شده است. این روش یکی از بهترین راهکارها برای نگهداری طولانی مدت بیت کوین است. با این روش، کلید خصوصی شما به معنای واقعی در دستان خودتان خواهد بود. برای ساخت کیف پول هر ارز دیجیتال باید به سایت مربوطه آن مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که سایت مورد نظر باید معتبر باشد در غیر اینصورت خطر دسترسی به دارایی‌های شما توسط سایت سازنده وجود دارد.

برای خرید انواع قطعات استوک کامپیوتر، می توانید به بزرگترین مرکز فروش قطعات کامپیوتر مراجعه و یا با همکاران ما در سامان پی سی تماس حاصل نمایید.

دیدگاه در “بهترین کیف پول هایی که هرگز تحریم نمی شوند!

  1. ناصر گفت:

    سایت لجر که ایرانو تحریم کرده یعنی امکان خرید کیف پول نداریم بعد اینکه ما اگر اینو‌بخریم با توجه به اینکه تحریم کرده بعدا ممکنه موجودی داخل کیف بلوکه بشه یا هر اتفاغی دیگه ؟

    1. پوریا اکبری گفت:

      درود دوست عزیز
      با توجه به اینکه سایت لجر بدون تغییر آی پی باز میشه و تا الان چیزی درباره تحریم ایران نگفته
      تا به الان مشکلی نبوده
      اما باید در نظر داشت هیچ چیزی بعید نیست و از اونجایی که ما ایرانی هستیم ممکنه تحریم بشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.