مجله سامان پی سی

رونمایی AOC از یک مانیتور گیمینگ جدید از سری AGON

مانیتور گیمینگ جدید AOC

AOC از یک مانیتور گیمینگ جدید از سری AGON رونمایی کرده است. برجسته‌ترین قابلیت آن امکان ارائه رفرش‌ریت 540 هرتز به کاربر است. این مانیتور از پنل 24.1 اینچی TN بهره‌مند شده و رزولوشن 1080p را به همراه دارد.

مجموعه مانیتورهای سری AGON به دلیل ارائه قابلیت‌های گیمینگ برجسته در کنار مشخصات فنی قابل قبول شناخته می‌شوند. حالا AOC تصمیم گرفته برترین محصول خودش را با نام AGON Pro AG246FK رونمایی کند.

مانیتور گیمینگ جدید AOC

مانیتور مورد بحث از یک پنل 24.1 اینچی TN با حداکثر رزولوشن 1920 در 1080 بهره‌مند شده است. گرچه در نگاه اول این مشخصات مربوط به یک مانیتور معمولی به نظر می‌رسد، اما صبر کنید تا به نقطه قوت این محصول برسیم.

AOC اعلام کرده که پنل مورد استفاده در مانیتور AGON Pro AG246FK زمان پاسخ (response time) بسیار سریع 0.2 میلی‌ثانیه در حالت GtG را ارائه کرده است. چندین ویژگی گیمینگ برای سناریوهای مرتبط با ورزش‌های الکترونیکی دارد.

مانیتور گیمینگ جدید AOC مدل AGON Pro AG246FK با رفرش‌ریت خیره‌کننده 540 هرتز

برجسته‌ترین قابلیت مانیتور گیمینگ AGON Pro AG246FK رفرش‌ریت 540 هرتز آن است. گرچه این رقم بالاترین رکورد ثبت شده برای یک مانیتور توصیف نمی‌شود. اما مطمئناً باعث خواهد شد که این محصول یک مانیتور جذاب بی‌رقیب در بازار باشد.

به گزارش Wccftech،‌ پنل‌های TN ساختار پیکسلی نسبتاً ساده‌ای دارند که امکان سوئیچینگ و تغییر رنگ سریع پیکسل‌ها را فراهم می‌کنند. همین مسئله باعث شده تا در تازه‌ترین مانیتور گیمینگ جدید AOC به چنین رفرش‌ریت بالایی دست یابد.

مانیتور گیمینگ جدید AOC

علاوه بر موارد ذکر شده، مانیتور رده بالای AGON Pro AG246FK از 100 درصد فضای رنگی sRGB و گواهینامه HDR 400 پشتیبانی می‌کند. از آنجا که با یک محصول مرتبط با ورزش‌های الکترونیکی سروکار داریم، در بخش زیبایی شناسی آن سرمایه‌گذاری چندانی انجام نشده است. تنها یک الگوی نورپردازی RGB انتزاعی در بخش پشتی با قابلیت کنترل وجود دارد.

مانیتور گیمینگ جدید AOC

در بخش پورت‌های ورودی/خروجی اطلاعات کاملی در دسترس نیست. با این حال گفته شده که در کنار پورت‌های HDMI و DP معمول، AOC تصمیم گرفته برای این مانیتور گیمینگ جذاب یک هاب USB با چهار خروجی نیز در نظر بگیرد.

انتظار می‌رود که مانیتور AGON Pro AG246FK یک محصول گران‌قیمت باشد. اما AOC اعلام کرده که این دستگاه با قیمت 699 یورو در بازار اروپا عرضه شده است.

در اخر پیشنهاد می شود جدیدترین های دنیای تکنولوژی و سخت افزار را در مجله خبری سامان پی سی دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.