در پاسخ به سوال چرا سامان پی سی؟ باید موارد زیادی را در نظر داشت. امروزه با توجه به تغییر در سبک زندگی، بسیاری از افراد جامعه تمایل به مشاوره و خرید کالاهای مورد نیاز خود به صورت اینترنتی دارند. ولی با توجه به تعدد فروشگاه های اینترنتی گاهی افراد دچار سردرگمی می شوند. اینجا ما با بیان چند ویژگی که بزرگترین مرکز فروش قطعات کامپیوتر را از سایر فروشگاه های اینترنتی متمایز می کند، شما را در این امر یاری می کنیم.

مشاوره تخصصی آنلاین، تلفنی و یا حضوری

گاها با توجه به طیف وسیع کالاها و برندهای ارائه شده در فروشگاه سامان پی سی مشتریان جهت خرید بهینه و اقتصادی نیاز به مشاوره قبل از خرید دارند. لذا کارشناسان ما در این مجموعه آماده ارائه مشاوره تخصصی به هریک از روش های دلخواه کاربران عزیز می باشند.

همچنین شما عزیزان می‌توانید تجربه یک خرید یا فروش قطعات کامپیوتر با فاکتور رسمی را داشته باشید.

امکان خرید آنلاین با قیمت مناسب و تحویل سریع

مشتریان عزیز می توانند پس از انتخاب کالای مورد نظر خود، به صورت اینترنتی خرید خود را ثبت کنند. سپس در کم ترین زمان ممکن کالای خود را تحویل بگیرند.

امکان خرید حضوری

هم چنین جهت جلب رضایت آن دسته از مشتریان عزیزی که تمایل دارند قبل از خرید، کالای خود را ملاحظه نمایند. فروشگاه سامان پی سی واقع در میدان فلسطین آماده خدمت رسانی می باشد.

اسمبل حرفه ای سیستم (گیمینگ، اداری و غیره )

اسمبل حرفه ای علاوه برزیبایی باعث بهینه شدن گردش هوای داخل کیس و خنک شدن بهتر قطعات داخل آن میگردد. کارشناسان متخصص ما باتوجه به نیاز، بودجه و درخواست مشتریان گرامی در این زمینه آماده خدمت رسانی می باشند. انواع کیس و سیستم گیمینگ را در سامان دی سی پیدا می‌کنید.

پشتیبانی مناسب

برای اطمینان خاطر خریداران عزیز، همکاران ما در این بخش پشتیبان مشتریان عزیز در هریک از مراحل سفارش گذاری، خرید، تحویل و خدمات پس از فروش می باشند. هم چنین فروش کالا با گارانتی معتبر یکی از مهمترین اصول این مجموعه می باشد.

خرید کالای دست دوم

کاربرانی که قصد ارتقاء سیستم خود یا فروش آن را دارند می توانند با سامان پی سی تماس گرفته و سیستم خود را بفروش برسانند. کالاهای خریده شده از کاربران در سایت سامان پی سی با قیمت مناسب به کاربران دیگر عرضه می شود. برای این منظور به صفحه قطعات استوک کامپیوتر مراجعه کنید.

لازم به ذکر است در صورت تمایل خریدار کالاهای دست دوم توسط کارشناسان این مجموعه از لحاظ فنی بررسی و در صورت سالم بودن به اطلاع شما مشتری گرامی میرساند؛ تا با خیالی آسوده نسبت به خرید کالاهای دست دوم اقدام نمایید.

تخفیف های شگفت انگیز

ایجاد حس خوب از خریدی هیجان انگیز برای مشتریان گرامی با در نظرگرفتن تخفیف های شگفت انگیز هر فصل و به مناسبت های مختلف یکی دیگر از دلایل انتخاب سامان پی سی می باشد.

ارسال رایگان

در راستای جلب رضایت مشتریان گرامی، ارسال کالا برای خریدهای بالای ده میلیون تومان مربوط به شهر تهران رایگان می باشد. در این روش کالا ظرف مدت 24 الی 72 ساعت پس از تامین به صورت رایگان برای مشتریان گرامی شهر تهران ارسال می گردد.