ارز دیجیتال, بیت کوین, مجله سامان پی سی

تراکنش های تایید نشده در شبکه ی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال

تراکنش های تایید نشده در شبکه ی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال
در این مقاله قصد داریم به دلایل تایید نشدن تراکنش های شبکه بیت کوین بپردازیم و سپس راه حل آن را بیان کنیم،پس چنان چه در این زمینه سوالی دارید با ما همراه باشید:
دلیل اصلی تایید نشدن برخی تراکنش ها در شبکه بیت کوین،پایین قرار دادن نرخ تراکنش هست،در واقع زمان واریز ارز دیجیتال خود در اکثر ولتها گزینه ای هست با نام نرخ تراکنش transaction fee و گزینه ی قابل انتخاب با نام های نرمال، کم و زیاد وجود دارد که اگر شما گزینه کم را انتخاب نمایید زمان بیشتری انجام تراکنش شما طول میکشد در واقع هزینه ی تراکنش شما به قدری پایین است که کمتر ماینری تمایل به تایید آن دارد پس بهترین گزینه در هنگام انجام تراکنش گزینه ی نرمال و در صورت عجله داشتن برای انجام تراکنش گزینه ی زیاد میباشد که باعث میشود تراکنش شما طبیعی و یا با سرعت بیشتری انجام شود.
در برخی مواقع نیز به دلیل بالا بودن ترافیک در شبکه تراکنش با تاخیر بیشتری انجام میشود که در این صورت با کمی صبر کردن قطعا مشکل حل خواهد شد.
حال اگر گزینه ی کمتر را به اشتباه و یا عمدا انتخاب کردیم، چاره چیست و سرانجام تراکنش ما چیست؟
قبل از هرگونه اقدام لطفا ابتدا مطمین شوید تراکنش شما تایید نشده است و برای این کار 24 ساعت زمان به شبکه دهید.
درادامه در چنین شرایطی برای سرعت بخشیدن به تراکنش بیت‌کوین می‌توانید از سایت‌هایی که تراکنش‌های بیت‌کوین سرعت می‌دهند استفاده کنید.
چنین سایت‌های اکثر مواقع دارای هزینه هستند ولی برخی دیگر نیز بطور رایگان، افزایش سرعت تراکنش‌های بیت‌کوین را انجام می‌دهند.

این سایت یک سرویس رایگان برای افزایش سرعت تراکنش‌های بیت‌کوین است ولی دارای سرویس پولی نیز می‌باشد که در صورت اورژانسی بودن کارتان، می‌تواند مفید باشد.
برای کار با این سایت نیازی به عضویت در آن ندارید، فقط کافیست آی‌دی تراکنشی (TXID) که با تاخیر روبرو شده را وارد نمایید. قابل ذکر است کارمزد تراکنش موردنظر باید حداقل 0.0001 بیت‌کوین به ازای هر کیلوبایت باشد تا این سرویس عمل کند.
2.سایت BTC.COM

سایت BTC.Com سرویس سرعت‌بخشیدن به تراکنش‌های بیت‌کوین را با همکاری سایر استخرهای استخراج ارائه می‌دهد. از طریق این سرویس، افراد می‌توانند احتمال تایید تراکنش‌ها را در یک ساعت تا 75 و در 4 ساعت 98 درصد افزایش دهند. اگر تراکنش در 12 ساعت تایید نشود، کل مبلغ پرداختی بابت کارمزد به پرداخت‌کننده برگردانده می‌شود.
در تصویر بالا می‌توانید کارمزد موردنیاز برای سرعت بخشیدن به یک تراکنش نمونه را مشاهده کنید. (مبلغ زیر فقط نمونه است و ممکن است نیاز به پرداخت کارمزد بسیار کمتری باشد) پرداخت می‌تواند از طریق ارزهای دیجیتال و یا دلار انجام شود.
در صروت نیاز به راهنمایی بیشتر در حصوص ارزهای دیجیتال میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
28421893

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.