دسته‌بندی نشده

سری جدید کیس‌های گیمینگ آماده MSI

اخیرا سری جدید از کیس‌های گیمینگ آماده MSI با پردازنده‌های Alder Lake و رم‌های DDR5 معرفی شدند. عملکرد هسته‌های پردازنده‌های نسل 12 این شرکت به خاطر برخورداری از معماری ترکیبی اینتل در نسل جدید، در بخش چند رشته‌ای و گیمینگ بترتیب تا 55 و 13 درصدی افزایش خواهد یافت.

سه کیس گیمینگ آماده ام اس آی به پردازنده‌های نسل بعدی اینتل مجهز شده اند، هم چنین، استفاده از رم‌های پرسرعت و جدید DDR5 جزو دیگر مواردی است که در این محصولات به چشم می خورد. از دیگر فناوری‌های روز بکار رفته در این کیس می‌توان به رابط PCIe 5.0 و Wifi 6 اشاره کرد.

سه دسکتاپ گیمینگ جدید از MSI دارای پردازنده‌های نسل دوازدهم Core Intel Alder Lake و گزینه‌های حافظه نسل بعدی DDR5 هستند

کیس گیمینگ MEG Aegis Ti5؛ دستگاهی از آینده

 

مدل پرچمدار این خانواده این مدل می باشد، کیس گیمینگ MSI Aegis Ti5 برخی از روندهای متداول طراحی را نقض کرده است تا همان‌طورکه سخت‌افزار قدرتمندش طلب می‌کند، در ظاهر نیز لقب دستگاهی از آینده را ازآنِ خود کند. این کیس به پردازنده Core i9 12900K و کارت گرافیک RTX 3090 مجهز می باشد اینتل ادعا می‌کند که پردازنده‌های نسل ۱۱ عملکرد نسل پیشین خود را ۲۲ درصد بهبود می‌دهد. واحد CPU در این پردازنده از هشت هسته و ۱۶ رشته‌ی پردازشی تشکیل می‌شود و هسته‌ها به ۱۶ مگابایت حافظه کش L3 دسترسی دارند. فرکانس پایه‌ی CPU برابر با ۳٫۵۰ گیگاهرتز است و روی کاغذ می‌تواند به فرکانس توربوی ۵٫۳۰ گیگاهرتز برسد. توان طراحی حرارتی CPU به صورت پیش‌فرض ۱۲۵ وات درنظر گرفته شده است، اما شرکت‌های سازنده می‌توانند بسته به قدرت خنک کنندگی سیستم‌هایشان، توان طراحی حرارتی را تا ۹۵ وات پایین بیاورند که فرکانس پایه نیز در چنین حالتی به ۳ گیگاهرتز کاهش می‌یابد. . یکی از موارد مورد توجه این محصول ویژگی خنک کننده Silent Storm Cooling 4 است که سازنده برای اطمینان از عملکرد پایدار خنک کنندگی یک محفظه جداگانه برای آن طراحی کرده و به همین دلیل تهویه هوای مناسبی را برای تمام قطعات سیستم به ارمغان می‌آورد.

با نگاه اول به این کیس گیمینگ MSI احتمالا سناریوهای متعددی به ذهنتان خطور می‌کند: استارکرفت، هیلو، روبوکاپ، ترمیناتور… Aegis Ti5 تصویر آشنایی از بازی‌ها و فیلم‌های علمی-تخیلی پیش رویتان ترسیم می‌کند. تایوانی‌ها در زبان طراحی Aegis Ti5 المان‌های یک دستگاه گیمینگ را به شکل منحصربفردی پیاده‌سازی کرده‌اند. برخلاف بسیاری از کیس‌های گیمینگ موجود در بازار که چشممان به دیدنشان عادت کرده است، در Aegis Ti5 هیچ لبه یا گوشه‌ای پیدا نمی‌شود و در همه جای آن از فرم خمیده با شیب نرم استفاده شده است. طراحی آینده‌نگرانه و سایبورگی MSI شاید برای هرکسی جذاب نباشد، اما قطعا طرفداران پروپاقرصی در میان گیمرها پیدا می‌کند.

کیس گیمینگ MEG Trident X 12th

 

برای گیمرهایی که به دنبال محصول جمع و جور هستندکیس گیمینگ آماده MEG Trident X 12th گزینه مناسبی خواهد بود. این کیس هم به پردازنده نسل دوازدهمی اینتل، کارت گرافیک RTX 3090 و رم DDR5 با فرکانس 4800 مگاهرتز مجهز شده است. برخورداری از فناوری خنک کننده Silent Storm Cooling نیز به عملکرد ثابت سیستم در زمان بازی یا کارهای سنگین کمک می‌کند.

کیس گیمینگ MAG Codex X5 12th

 

 

این محصول هم به مانند دو کیس دیگر به پردازنده نسل دوازدهم اینتل و جدیدترین سری کارت گرافیک‌های انویدیا مجهز شده است. استفاده از سیستم خنک کننده جدید باعث می‌شود تا علاوه بر جریان هوای مناسب، از کند شدن احتمالی سیستم به دلیل گرمای بیش از حد جلوگیری کند. پنل شیشه‌ای کنار کیس به شما امکان مشاهده اجزا داخلی سیستم را فراهم می‌کند و به لطف برنامه Mystic lights می‌توانید نورپردازی داخل کیس را بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کنید

 

در آخر دعوت می کنیم برای دریافت مشاوره رایگان جهت انتخاب و خرید بهترین کیس های گیمینگ به وب سایت شرکت سامان پی سی مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 28421893-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.